söndag 10 juni 2012

Shanghai without connection.



My sister-in-law's strawberrys growing like made. They are now bigger than ours.

Hej Gó Vänner, är nu på väg till Shanghai.
Jag flyger direkt från Köpenhamn lufthavn till Shanghai med SAS. Flygtid drygt 10 timmar.
Mer blogg kommer från Shanghai hoppas jag, om nu de kinesiska brandväggarna låter mig komma igenom, vill säga.
Hör ni inget av mig på 10 dagar så vet ni: Bloggen fastnade i den kinesiska muren.
Om vi inte får kontakt så är jag tillbaka i Sverige den 21 juni.
Må gott så länge.
Pia, en globetrotter på resa.

ps. Vi var på studentfirande i Arboga och vi kunde då även jämföra våra 'box'odlingar med svåger och svägerska. Okej, vi känner oss slagna även i år, men vi är på god väg. I år växer våra odlingar i vart fall på höjden. ds.

Inga kommentarer: